Asyafanatikleri toplam 1233 Kategori ve 22675 dizi film bulunuyor.

36747 İzlenme


Kategori :

Asya Fanatikleri > Kore Dizileri > Yong Pal > Yong Pal 14.Bölüm İzle

Açıklama :

Yong Pal 14.Bölüm Türkçe Altyazılı İzle

Eklenme Tarihi :

2015-09-17 17:36:55

  • Video Adresi:

İzlediğiniz Film ve Dizi Hakkında Lütfen Yorum Yapınız İyi Seyirler.
Yorumlar
  • Yazan : Kader Tarih : 2015-10-16 20:49:11

    dizinin sonunda çıkan dizinin adı ne bilen varmı

  • Yazan : İlknur Tarih : 2015-09-29 22:19:57

    Yaa bu Kim Tea hee midir nedir.Zaten hiç sevmiyorum bu kadını Rain'den dolayı.Sırf bu kadın yuzunden bir turlu seyretmek gelmemişti bu filmi içimden.Ama Hyun jae jo'yu çok sevdiğim için başladım..Çooook yakışıklı kendisi.Neyse zaten gıcıktım bu karıya bu bolumden sonra daha bir gıcıkkkkk oldum.Ya bide nesini beğeniyolar bu kadının anlamadım gitti bir Song hye kyo yada Shin Min Ah bunlar çok daha güzel kadınlar.

  • Yazan : YONG PAL İS MY LİFEXXXXXX Tarih : 2015-09-23 16:59:12

    DUYURU: DİZİ 2 BÖLÜM UZATILMIŞ 18.BÖLÜM DE FİNALĞĞĞĞĞĞ

  • Yazan : jfgh Tarih : 2015-09-22 00:52:57

    Yahu bu Han ailesi nasıl bir aileymiş, cinayet, intikam sever aile. Yeo Jin'in abisinden farklı tek yanı şu anda Yong Pal'ı sevmesi. Zavallı Yong Pal kimlerin içine düştü. Bu dizi çok hızlı ilerledi yaa haftaya bitecek olmasına inanamıyorum, tadına varamadım yaa herşey çok hızlı oldu. Bu bölüm süperdi ama hele sonu Han Do jun adamı toparladılar apar topar çok iyiydi. Sevgili eşi de kıymetini Han sarayından kovulunca anladı. Kim kimi gerçekten seviyor bu dizide. Sonunu çok merak ediyorum.

  • Yazan : Gökçen Tarih : 2015-09-21 10:50:22

    Ben bir kehanette bulunayim mi? Bence yeo jin ve yong pal dizinin sonunda olecekler hastanedeki dr lee kacip ikisinide oldurecek gibime geliyor olurmu olur yani

  • Yazan : banu Tarih : 2015-09-20 19:11:56

    kızın abisi ölmicek bence sonu kötü bitmese bari dizinin ben bizim yong pala bişey olucak diye korkuyorum ayy kıyamam kadın nasıl yobo diye bağırıyodu tae hyun en iyisini yaptı gerçekten haklı affderse insan gibi görünür şuan bir canavar gibi tekrar prensese dönüşmesi lazım ama bi yandan haklı da affederse onu ezmeyede çalışılar bir sürü hain var valla benim bile kafam karıştı senarist ne yapsın güzele bağlasa bari finale doğru

  • Yazan : Empress Tarih : 2015-09-19 22:53:48

    SPOİLER SPOİLER !!!! Alllahımmmmmmmm!!! Bu Han Do Jun'u zorla kötü yapmışlar yaaaa . Yazık bu çocuğa... Karısıyla konuşurken ne kadar tatlıydı . Gururundam beş parasızım demedi bile. ( Ve bence gerçekten karısına aşık.) Araba çarptığında da hemen karısına dur işareti yaptı. Karısının da en sonunda aklı başına geldiii . Eeeee kadın Han Yoe Jin'i görünce Han do jun iyi bile kalmış dedi. Ben ilk başlarda para için numara yapıyor sanmıştım ama bayıldıktan sonra bile yobo yobo diye bağırınca tamam bunlar oldu dedim. Umarım finalde çoluklu çocuklu mutlu olurlar. Hak ediyor be han do jun. Han yoe jin'e gelirsek valla iyice delirdi ama haklı da . Ben olsam ne yapardım diye düşününce abartıyor diyemedim. Tek üzüldüğüm Kim Tae Hyun la araları bozuluyor. Kim Tae Yong da haklı yoe jin'i için endişeleniyor. Yalnış şeyler yapmasını istemiyor. Üstune annesinin olumunun yoe jin yüzünden olduğunu öğrendi,yoe jin'in canavar tarafını yedirmeye çalışıyor.Yine de Yoe jin'in yanında . KESİNLİKLE FİNALDE ONLARDA ÇOLUKLU ÇOCUKLU MUTLU OLMALI. Kısacası herkes haklı , herkes mağdur ve herkes şu an ki durumlarından çok daha mutlu olabilirdi . Ve bunların hepsi tek bir kişi yüzünden ... Şerefsiz eski başkan ( Yoe jin'in ne do jun un babası) bu dizide ki tek şerefsiz karakter çünkü Han Yoe Jin 'in de Han do jun un da bu hale gelmesinin tek suçlusu o. Umarım sonunda iki çift de mutlu olur

  • Yazan : Almira Tarih : 2015-09-19 15:18:47

    Yeo Jin neler yapiyor yaaa Intikam isi basladi Abisinden nasil intikam alacagini dusunmek hic de zor degil 3 yilin acisini cikariyor.Ama bana normal geliyor,cunku onun yerinde kim olsa 3 yilda aklini kacirirdi,o yuzden hersey bekliyorum

  • Yazan : burcu Tarih : 2015-09-19 02:23:19

    abisini uyutucak sen misin uyutan diye etme bulma dünyası ama bizim prenses amma nefret doluymuş milleti muma çevirdi sonun da yumuşar akıllı cici kız olur

  • Yazan : elif yıldırım Tarih : 2015-09-19 00:41:56

    bizim masum prensesimiz canavar kraliçeye dönüştü.gücün getirdiği hızlı değişim bu olsa gerek.ben bile korktum kızdan.kızın abisi ölmesin.zaten kötü karekter bu adama hiç olmamış.her an iyiye dönüşecekmiş havası var adamda.

  • Yazan : vesile Tarih : 2015-09-19 00:21:52

    Yaaa aglasam mı sevinsem mi bilemedim .yeojinden artık hoşlanmıyorum.çok ileri gitti.ne oluyosa zaten benim oppama oluyo

  • Yazan : aaaslı Tarih : 2015-09-18 22:14:25

    kız abisi uyutcak heralde intikam olarak ya yong pal in ben sizi nasıl affedicem diye soruşu süperdi !cidden affetmek buyuk yurek ister

  • Yazan : lizzy Tarih : 2015-09-18 21:53:26

    SPOİLER SPOİLER : Boynuz kulağı geçti bu abisinden beter çıktı . Rüyalarındaki beyaz kıyafetli pamuk prenses buzlar kraliçesine döndü .Kızım ders vericem diye herkesin nefretini kazanıyorsun dikkat et yanarsın her şeyin bir yolu var .Kız fazla ileri gitti yalnız milleti Öldürmeler falan, cezasız mı kalacak yani ,hiç bir şey olmamış gibi güllük gülistanlık devam edecek her şey he. Bu görümcenin babasınada ezik rolü yapışmış herhalde hangi dizide görsem hep sinik ezik yaw ,nolcak bu adamın sonu,başka rol vermezler artık Abi hapisten çıkan kaybeden haliyle çok karizma olmuştu ya nasıl bir de karısına hiç bir şey olmamış gibi davranıyor ayy gururluymuşta yesinler Görümcenin de aklı başına yeni geldi ,nerdeydi aklın adama biraz sevgi göstersen böyle olmazdı belkide.Bunların nefretten doğan aşkını izlemek başrol çiftten daha zevkli ve heyecanlı oldu şimdi benim için

  • Yazan : meviks Tarih : 2015-09-18 21:51:35

    Sonda adama ne kadar üzüldüm ama hain kadın ne olurdu kocanı biraz sevseydin işte gözlerin dolar öyle

  • Yazan : Şükolina Tarih : 2015-09-18 21:05:01

    Eskiden kralların önüne dizilen halk derdini sıkıntısını istegini anlatırdı şimdi ki duruma bak yahu valla para demek güç demek her devirde

  • Yazan : lizzy Tarih : 2015-09-18 20:52:38

    Kodamanlar ip gibi dizilmişiniz dağılın uleeyn ev değil kongre merkezi sanki,GONCU MAMA DAPŞİYOOOOO

  • Yazan : irem Tarih : 2015-09-18 20:37:48

    başkan go yu kız mı öldürdü yoksa adamlar korksun diye mi öyle söylüyo anlamadm ya orayı

  • Yazan : ceylan Tarih : 2015-09-17 22:44:09

    Yong Palimiz yeni hayatına alışıkenki hali tam komediydi valla Ay tam herşey yoluna girmiş kıza yüzük almışken annesine olanları öğrendi oppa ya ne kadar üzüldü kıyamam Bi yandanda kızın intikam planları hiç hoşuna gitmiyor.Zor da olsa şef leenin öldürülmesine engel oldu.Abinin başına gelenlerdede kızın ilgisi var mı merak ediyorum.Ama abiyi kurtaracak kişi bizim yong pal olacak gibi görünüyor.Kız yong palin söylediklerinden etkilensede vazgeçmeycek gibi ama ben eminim ki oppamız kızı bu gittiği yanlış yoldan döndürecektir

  • Yazan : simsim Tarih : 2015-09-17 20:43:39

    İlk yorum

  • Yazan : meviks Tarih : 2015-09-17 20:20:24

    Kızın abisi ölürse aşırı şoktan vefat ederim herhalde...............