Asyafanatikleri toplam 1171 Kategori ve 21597 dizi film bulunuyor.

29861 İzlenme


Kategori :

Asya Fanatikleri > Kore Dizileri > Pride and Prejudice > Pride and Prejudice 15.Bölüm İzle

Açıklama :

Pride and Prejudice 15.Bölüm İzle

 

 

 

 

 

https://mega.co.nz/#!zlVU1BCR!w7CyRYVeCDrzDE_WOXXo5Rp_L7FXKg0oCO50xQYNj_8

Eklenme Tarihi :

2014-12-16 17:26:42

  • Video Adresi:

İzlediğiniz Film ve Dizi Hakkında Lütfen Yorum Yapınız İyi Seyirler.
Yorumlar
  • Yazan : ayseee Tarih : 2015-01-05 17:47:54

    sürekli başsavcı kötüymüş gibi gösteriliyo ya ben ce en sonunda o iyi çıkacak çok heyecanlı ya dizii ayrıca şimdi işin içine koo dong chi nin babası da girdi ayy süper ya ben en iyisi hemen 16. bölüme geçeyim. EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKURLEERRR.

  • Yazan : hmdy_1907_mb Tarih : 2014-12-27 22:23:44

    ya ben şefin kötü olduğunu düşünüyodum ama ne biliyim sanki ona karşı da bi tuzak kurulmuş sürekli suçlunun o olduğuna yönlendiriyolar. şef suçludur belki de ama bi yere kadar sonrasından haberi yoktur ve Dong Chi de mi işin içinde yaa

  • Yazan : miran Tarih : 2014-12-22 16:10:34

    Bu bolumu nasil indire bilirim telefona?

  • Yazan : dyg Tarih : 2014-12-20 23:12:10

    Sef kotu gibi gosteriliyor ama olmaya bilir mi? Isin icine savcimizin babasi girdi amaba sefle babanin alakasi mi var oglani korumak icin mi boyle davraniyor. Adam kaciran lakapli kotu amadam sefin degil sefe emir veren diger adamin adami onlar sefi gozden cikardilar bence.

  • Yazan : dilos Tarih : 2014-12-20 22:27:47

    bence bu sefe büyükçe bir tuzak kurulmus daha once görüştüğü adam cocugu kacirdim demisti zaten sefte sasirmisti ben suclunun sef olmasini istemiyorum adam karizma ya

  • Yazan : sinemis Tarih : 2014-12-20 19:42:14

    işler iyice arap saçına döndü kimin eli kimin cebinde belli değil ama son sahne neydi öyle ya adamı öttü; çocukları kaçırma emrini şef vermiş

  • Yazan : nil Tarih : 2014-12-19 16:46:29

    ya çevirisini beklediğim tek dizi az izleniyo diye mi bu kadar yavaş geliyor anlamıyorum ki lütfen bir an önce gelsin çeviri hiç olmadı ing. altyazılı yükleyin de çatlamayalım meraktan :

  • Yazan : Mutlu Tarih : 2014-12-16 19:32:11

    inamiyorum nasil boyle bitirirler cildiricam ya son bomba gibiydi bir haftaya ben kesin catlarim meraktan

  • Yazan : ceylan Tarih : 2014-12-16 19:28:18

    Bu dava her geçen gün daha da karmaşıklaşıyor.Şimdide oğlanın babası mı girdi işin içine bu olanlarla onun ne ilgisi var bu inşallah bizim çiftimize zarar vermez