Asyafanatikleri toplam 1248 Kategori ve 22990 dizi film bulunuyor.

58344 İzlenme


Kategori :

Asya Fanatikleri > Kore Dizileri > Mask > Mask 14.Bölüm İzle

Açıklama :

Gamyeon / Mask 2015 14.Bölüm

 

 

 

 

 

 

Not: video alıntıdır

Eklenme Tarihi :

2015-07-09 18:38:56

  • Video Adresi:

İzlediğiniz Film ve Dizi Hakkında Lütfen Yorum Yapınız İyi Seyirler.
Yorumlar
  • Yazan : deniz abdullayeva Tarih : 2016-12-01 14:04:35

    ji sook tamda askini itraf etmisdi oldumu simdi.min woo ne yapacak gercekden merak ediyorum.umarim yalnis anlamaz.ama gezi sirasindaki romantik sahneler cok guzeldi.min woo sirilsiklam asik.hem onun kim ne derse desin hic kimseye inanmamasi,ji sooka asiri guvenmesini cok seviyorum.umarim o belgeleri okudukdan sonra yani gerceyi bildiyinde ji sookdan nefret etmez

  • Yazan : derin Tarih : 2016-02-19 16:13:35

    Dizi mükemmel ya Çok beğendim. Bride Of Century'e çok benziyor fakat bu dizi entrika dolu. Niyeyse kötü roldeki erkeklere karşı bir zaafım var yani çok karizma oluyorlar Burda da eniştenin maşallahı var Bu kadını da her gördüğümde aklıma Yoon Eun hye geliyor ya çok benziyor ama çok güzel kadın maşallah

  • Yazan : selim baba karakaya Tarih : 2015-07-30 01:13:48

    hep senin sitenden izleriz ben selim baba karakaya

  • Yazan : Koremmm Tarih : 2015-07-26 15:42:13

    Ohaa yaa çok erken ögrendi herseyi biraz daha uzun sürseydi iyi olurdu şimdi araları bozulcak gene

  • Yazan : Almira Tarih : 2015-07-15 17:48:29

    Eveeet,sonunda her şey açığa çıkacak,iyi bir yolla olmasa bile...Min Woo da Ji Sook'u affeder bence...Bi tek Sok Hoon ve Mi Yeon nasıl olacak o bilinmiyor

  • Yazan : nazmiye kahraman Tarih : 2015-07-15 04:00:55

    tek kelıme superrrrrrr

  • Yazan : Irem Tarih : 2015-07-15 01:34:57

    Ya inanılmaz bir bölümdü

  • Yazan : lizzy Tarih : 2015-07-14 04:17:16

    @Mutlu ,@zümrütanka ve @Aysun çingularım yorumlarınıza teşekkürler bayramda ard arda sıralar katılırım yorumlarınıza o zaman ,çok güzel olmasa da sizin hatırınıza bakılır. @Aysun çingu Hello Monster' ı kesinlikle bırakma derim ben son iki bölümü bugün tamamladım çok iyi gidiyor, yorumlarımı döşüyorum hatta ,tahmin ürütmek çok zevkli ve engel olamıyorsun,normalde en sevdiğim dizilerde bile zaman zaman sıkıldığım yerler olur ama bunda her sahne her gizem her olay ilgiyi ayakta tutuyor,tam bizlik çingular izleyin izlettirin derim ben Ayrıca bir favorim daha oluştu, ilgi çekici ve çok eğlenceli Oh my ghostess ,daha fragmanını tesadüf eseri bir yerde gördüm ve bir dakikalık şeyde gülmekten öldüm , o bir dakikalık fragman diziyi kadrajıma almaya yetti ve çıkar çıkmaz başladım , pişmanda olmadım , dört bölüm oynadı ve başrol karakterler çok tatlılar kaçırmayın oraya da gelin bekliyorum düşünce ve yorumlarınızı. Sonunda ne olacağını tahmin etmek çok zor

  • Yazan : Mutlu Tarih : 2015-07-13 11:58:37

    @*heart* bizim oppanin gozu unniden baskasini gormuyorki bak o sirket batsa kiz kimildama des kimildamaz sirketin batmasini izler Romeo kimki bizim oppanin yaninda sac simdilik oppa saf yumusak bi nevi cocuksu bir karakteri ve acilarin cocugu oldugu icin o sac stilini kullaniyor , cok masum gosteren bir stil sonlara dogru degisir gibime geliyor ama ne yalan soyliyim ben karizma halini cok sevsemde boyle cocuksu halide acayip aliskanlik yapti, bn tek degisim bekliyorum bu cocuksu hali i koruyup ama bir o kadarka guclu olup kadinini koruyabilsin, bu liseli asik halleri hic degismesin , bu kadar masum bir ask buradaki cingulara versen hrbiri oyle yazarlar ki senaristi bile agzi acik kalir resmen master yaptik diziler uzerine

  • Yazan : Mutlu Tarih : 2015-07-13 01:39:19

    @zumrutanka bence senin merak ettigin sorularin cvplari son bolumlerde gelicek ama umarim senin dediklerinin cvplari gelirken min woo ve annesini kovalayanlarin akibeti unutulmaz umarim bn o konunun aciga cikmasini cok istiyorum, cunku oppanin omuzlarinda hep bu yuk kalicak olunceye kadar en azindan sebeb olanlar cezasini cekerse birazda olsun yuku hafifler..... @*gul*ayrilik olucagi kesin ama ben bu ayriligin oppanin gercekleri ogrenmesi yuzunden degilde ilerde aile ogrendigi zaman olmasini tercih ederim cunku oppa simdiye kadar o kadar sabredip guvendiki simdi bu yuzden ayrilirlarsa garip kacicak ama aile ogrendigi zmn bu ayrilik olsa daha mantikli olur sucluluk karsi cikmalar felan... gerci oyle olursa umarim oppa masaya yumrugunu vurup bende gidiyorum onunla der bu biraz fazla oldu galiba neyse, @Aysun unni sorma oppayi kaptirdik Gain'e ama bence iliskileri daha once basladi cunku oppa hic kliplerde oynamiyordu birden onun klipinde oynadi sonra sevgili olduklari duyuldu , gain'i cok severim ama ben hep oppa ile song ji hyo unninin tekrar birlikte olmasini umuyorum ve cok istiyorum , bu arada oppanin bu yil cikan filmi var kanshin orada izlesen hic inanamazsin ayni adam mi diye bu arada o filmdede yas siniri var seni yaptigin gibi bende uyariyim....

  • Yazan : *heart* Tarih : 2015-07-13 01:02:30

    @mutlu yok canım gerçekten bi patlasin artık. Fazla sakin. Birseyi iyice irdelemeden koru körüne baglanabiliyor. Yanı ne bileyim. Bilmem kaç paranın veliahti ve şirket başkanı. Ama sanki yöneten o değil de yönetilen o. Ben artık değişmesini istiyorum. Saç stili de onu basık gosteriyo. Su önden ceksin saçlarını . hepsine yakışmıyor. Ama nerdeyse hepsi yapiyo. Enistenin karşısina çıkması için kendine ggüvenmesi de gerekiyor. Ama sadece karısına guveniyo su aralar. Ve karısı gidince içine daha çok kapanacak. Bu İçine atmalarin patlayacagini hala düşünüyorum. Senarist olsam yazardim

  • Yazan : Aysun Tarih : 2015-07-12 23:23:14

    @st-papatya yorumun beni güldürdü,çok yaşa. @Mutlu ile bir kaç bölüm önce JJH hakkında bir şeyler birbirimize yazdıktan sonra merak ettim kendisini araştırayım dedim.Bunun youtube da oynadığı video klip var.Orada ki şarkıcı ile yıllardır arkadaşmış,video 18 yaş üstü merak edip izleyecek olanlar lütfen yaş uyarısını dikkat etsin.Bu videoklipten sonra uzun zamandır arkadaş olan ikili sevgili olmuşlar.Cesur çekilen sahne çok,gözlerime inanamadım Bu dizide ki canlandırdığı karakter pasifte öyle Ben 4-5 filmini falan izlemişim bu diziden öncesinde onun farkında değildim. @lizzy izleyemediğin bölümleri mutlaka izle,bize yetiş.Enişte ilgili sürprizler var.Ben de onun için izliyorum.Son bölümlerde yorumlarının olmadığının ben farkındayım,yokluğun hissediliyor. Son bölümler ile ilgili değerlendirmene katılıyorum ama güzel sahneler de var.İzlenmeyecek dizi değil.Hello Monster'ı sanırım bırakacağım,yetiştiremeyeceğim, çevirili son 2 bölümü nasıldı?

  • Yazan : *gül* Tarih : 2015-07-12 13:30:48

    @Mutlucum ben min woo nun bildigini dusunmuyorum cunku o merakli bir karakter degil magazada calisanlar ji sook tan bahsederken aldiris bile etmedi eline dna testini getirdiklerinde bakmadi hadi o zaman bakmadin sonra bir merak edip bakar yok guveniyorum deyip kapadi bu gelecek bolumlerde gonlum ne kadar birinci ihtimalden yana olsada malesef yasanacak olan digeri kizdan ayrilik sahneleri bekliyorum @Aysununda uzun yazdigi gibi bu bolum baya bir ayrilma sinyalleri verdiler sen kiss sahnesini son bolumde goreceksin bu gidisle nedense ben bir tatli gülusleriyle bile avundum sona kadar beklerimm @Aysun tefecinin agzinda cöp vardi demi hala haha adam öbur tarafa giderken bile forsundan ödun vermiyo

  • Yazan : zümrütanka Tarih : 2015-07-12 13:07:32

    @lizzy, katılıyorum, ben de sıkıldım. 14 bölüm bitti daha ne oldu hiçbir şey...ölen kız gerçekten ikiz miydi anlamadık, ya da anlayacak mıyız? ayrıca enişte nasıl eun ha nın bankadaki parasına bloke koyar ya! kim ki o! eşi değil, avukatı değil, şu değil bu değil. öyle kafana göre nasıl bloke koyabilirsin?? diğer yandan görünce manyak mıdır? yani evet manyak da, kızın gerçek kimliği ortaya çıkarsa kendisi kocasıda birlikte hapsi boylayacak,aileler rezil olacak, şirket zarar görecek, bu mudur istediği? ya da ne istemektedir? zaten kocasının başka kadını sevdiğini bilerek evleniyorsun kocanın sana yalan söylediğini biliyorsun adam boşanalım deyince ödün bkuna karışıyor peki şimdi nasıl olacak boşanamadığın eşini hapse mi göndermeyi göze aldın. ayrıca ji sook sana ne kötülük yaptı ki onunla uğraşıyorsun.. şimdiye kadar onu eun ha sanıyordun uğraşıyordun anladık şimdi nedir peki? (Yalnız bizim eniştenin havuz başında dizlerinin üstüne çöktüğü sahnede ben bile duygulandım..)

  • Yazan : Mutlu Tarih : 2015-07-12 11:14:59

    @st-papatya boyle guzel haberler verdigin icin sagol gomlekler cok pis yakti bizi verip verip birden aldi insan alistira alistira yapar yada ne bilim yerine bir kiss mis verir oda yok tamam dizi bombada yani biraz gozumuz bayram etse fena olmaz dedigin gibi "eksin" bekliyoruz @lizzy cingum diziye devam et sakin siradanl1stigini duzunup birakma harika ilerliyor ....... Bu arada banami oyle geliyor bilmiyorum ama ilk baslarda eniste kotude olsa karizma ydi simdi nedense gozume etkisiz eleman gibi geliyor onun devri bitti nunaninki basladi gibi

  • Yazan : lizzy Tarih : 2015-07-12 03:50:50

    Ertele ertele derken 6 bölüm birikti,konu sıradanlaşınca sıkıldım ondan uzattıkça uzattım,sanki ilk başlardaki farklı ve heyecanlı işleyişi daha iyiydi , 7 ve 8 de koptum ben şimdi bayram üzeri temizliği de geldi ayyy artık devam edip size yetişebilir miyim bilmiyorum ,eniştenin karakteri hatırına bitiririm ama, adam diziyi güzelleştiriyo ,bazı spoiler gördüm bu bölümde Artık ard arda dizeriz bayramdan sonra

  • Yazan : *heart* Tarih : 2015-07-12 02:26:18

    @aysun u. 13deki yorumlarınızı daha demin gordum . ben direk buraya ucmusum heralde

  • Yazan : st-papatya Tarih : 2015-07-12 00:28:14

    Ahahahaa...@mutlu ''gömlekler çıkmayınca semra kayboldu'' yorumun kopardı Son duyumlarıma göre kendisi senaristin kulağını çekmeye gitmiş. ''Dizinin başında adamı soyup durdunuz, göz bayramı yaptırdığınız (koltun altı hariç:P) şimdi her şeyi hayal gücümüze bıraktınız'' diye sitem etmiş. Asya Fanatik'leri olarak ''ekşın'' beklediğimizi belirtmiş. Senaristten bölüm başına en az 3 gömlek değişeceğinin sözünü almış diye duydum. Yorum yazmaya gelince detayları alırız artık kendisinden... Keyifli yorumlarınız için teşekkürler çingular....

  • Yazan : Mutlu Tarih : 2015-07-11 23:57:43

    @*heart* cingum oyle deme umarim onumuzdeki hafta sinirden , korkudan, ayriliktan ne bilim herhangi bir duygudan dolayi bu kadar beklememize degecek bi r kiss gelir @Aysun unni gomleklere hep bizim nazarimiz degdi yeminle, bu arada Aysun unni oppanin karakterini yasadiklarini felan goze alirsak bu oppanin ilk sevgilisi o yuzden bu kadar acemi ama dedigin gibi aralarinda gosterilen o masum ask bu kadar guzel yapiyor bunlari ....... basi gelsin gerisini biz hayal ederiz zaten

  • Yazan : Aysun Tarih : 2015-07-11 21:49:17

    @Mutlu yorumunda son söylediklerine bende katılıyorum Gömleklerin çıkmasını geçtim,karısını bir kere öptü o da yanağından aralarında çocuksu,masum bir aşk var.Saten her şey ortalıkta olmasın.Rahatsız edici olur.Birazcık fiziksel yakınlaşma oluyormuş gibi gösterip gerisini bizim hayal gücümüze bıraksınlar.

  • Yazan : *heart* Tarih : 2015-07-11 21:41:12

    evet herkes kiss arıyor @mutlu bu arada accük sabret canom patlıcak yakındır @aysun u. dediği gibi biz o kissleri bi süre daha göremeyiz bence de.. senarist napar neder sonlara götürür

  • Yazan : Mutlu Tarih : 2015-07-11 19:46:29

    @*heart* cingum kaldik resmen iki arada bir derede patliycak patlamiycak hahahha ama kesin oppa onumuzdeki hafta patlamazsa ben patliycam ama bende @Aysun unninin dedigi gibi nunanin hatta enisteninde bu patlamadan tabi olursa paylarini almalarini bekliyorum... bu arada baska yerlerdeki yorumlari okuyorum yabanci fanlarin entrikalari felan hic biri umurlarinda degil her yorumda niye Kiiiss yok diye sitem var, dizide en cok beklenilen sey kiss sahnesi ne yalan soyliyim benimde bu arada @Aysun unni son cumlen harika gercekten nuna ve enisteyi ne guzel ozetledin oyle .... dedigin gibi mutsuzluk virusu ikisi resmen............. Bu arada @Semra cingu nerde gomlekler cikmayinca oda kayboldu

  • Yazan : Aysun Tarih : 2015-07-11 18:07:47

    SPOİLER!Eniştenin dizinin başından beri yaptığı tek "İYİ" şey tefecileri gömmek oldu. Çok bile yaşadılar bence Adam gömülürken bile ağzında çöp vardı. @Semra Yesil8 enişte babasının başından geçenleri Eun Ha'ya ilk anlattığında entrikalarının nedeni "İNTİKAM" olabilir demişti. Eun Ha'nın öz babasından ve geçmişinden bahsettiği sahne dokunaklıydı Enişte asansörün önünde adamlarına öldürün dediği kişi aslında tefecilerdi. Eun Ha Min Wo'dan bahsediyor sandı.Soluğu kocasının yanında aldı.Bu korku aşkını itiraf etmesini de sağladı, Min Wo karısıyla aynı yatakta yatmak için evde çevirmediği oyun kalmadı, tatilde yatağa kıyafetleriyle girmişler. Byun Ji Sok'nun gerçek kimliği ortaya çıktı,kocasının bundan sonra yapabilecekleri konusuna gelince @gül'ün yorumuna katılmakla beraber bir kaç şey eklemek istiyorum;Bakışlarında şaşkınlık ve kızgınlık gördüm.Peki kime olacak?Kız kardeşi de umarım bundan nasiplenir Min Woo duygusal bir karakter;öfke bekliyorum ondan.G.Kore dizilerinin genelinde son bölümler dram oluyor,karı-koca arasında ki bu olaydan baştan ajitasyon çıkarmasını bekliyorum senaristin.Bu bölümde çekilen fotograflar,tutulan günlük,kocasına o yokken yapması gerekenleri yazması... sanki ayrılığın habercisi,veda gibiydi.İlişkileri kötüyken evlilikleri mecburen devam da edebilir.Eun Ha boşanma dilekçesi verdi.Min Wo ayrılmak istemeyebilir.Boşanma nedeni ne gösterecekler karısının kimlik hırsızlığını mı? Tüm bunlar olurken enişte ne yapacak?İntikamını karısından alacaktır.@gül'ün söylediği ilk ihtimalde olabilir.Onun aşık olduğu kişi Eun Ha değil,Byun Ji Sok'tu.Onu dinleyip kaybetmek istemediği için sessiz kalabilir ki dizin başından beri karısı ile olan gerçekleri görmek istemedi.Bana nedense ilk söylediğim olacak gibi geliyor karısını araştırırken günlüğü ve fotografları bulacak...Ayrıca Melodram seviyorum belki o yüzden beklentim bu yönde. Şimdiye kadar adam gibi bir öpüşme ve yakınlaşma görmedik bir süre daha göremeyecek gibi duruyoruz. Görümce ve kocası sanki mutsuzluk hastalığı taşıyorlar,psikopatça bu hastalığı yanındakilere bulaştırmaya çalışıyorlar

  • Yazan : *heart* Tarih : 2015-07-11 16:29:49

    izledim. artıııkkkkkk kızın kimliği açıklanmalıydı ilk başta.. görümce halledecekti. hoop enişteden bir telefon . görümce geri döndü.. eniştenin her seferinde karısının aşkını kötüye kullanmasından nefret ediyorum. sonrasında kaldıkları yere döndüler. min woonun çalışanları kafayı bulmuş. çok güldüm onlara yaa başka odaya geçmek zorunda kaldılar kız odada min wonun fotoğrafını çekti . sonra ayrılacaklar bence kısa bi süre bu fotoğraflara bakıp avunacak . :( yanyana uyurkenki halleri çok romantikti.. sbah olunca evin hizmetçi kızı da ayıla bayıla nıvea reklamı yaptı sağolsun sonra da şişeyi şöförün suratına boşatması hahahah bu ikisi arasında bişeyler olacak galiba.. veee eniştenin intikamı intikammış herşeyin sebebi. zaten belliydi ama babasını bu bölüm ilk defa gördük ... babası da mutlu olmasını istiyor.. ama enişte durmaz. buraya kadar gelmişken durmaz keşke dursa keşke seo eun da ayrılma planları yapıyor. gitmeden min wooya iyi davranıp ona bakacakmış. hayret bişey çok tatlı bunlar seo eun hanın kürsüde yaptığı konuşmaya gelirsek. görümce işleri karıştırayım derken eun haya yardım etmiş oldu daha rahat konuştu . güzel konuştu. gerçek eun hanın babası da bu durumu pek anlamadı ama kamaralara oynamaya devam sonra da eniştenin görümceye oyunu peeehh çok fena bu enişte çoookk ENN SONUNDA DA NİHAYET MİN WOO ÖĞRENDİ.. 14 BÖLÜM SENARİST HEPİMİZİ ÇATLATTI HEE @mutlu* ben patlama bekliyordum ama . ikisi bu kadar yakınlaşmamıştı. bir sonraki bölüm hemen patlama gelmicek bence . min woo her zamankinden daha sakin olacak saklıycak öğrendiğini.. ve hatta soğuk davranacak eun haya. am ben bunlardan sonra hala bir patlama bekliyorum. patlıcak bi gün ama hadi bakalım

  • Yazan : suhedasen Tarih : 2015-07-11 15:24:14

    Eğer bu dizinin sonunu mahvederlerse şaşırmayacağım çünkü genelde öyle yapıyorlar ama ne olur doğru yapsalar diziye yazık etmeseler bari kalbim dayanmayabilir

  • Yazan : Mutlu Tarih : 2015-07-11 14:55:31

    @*gul* cingum o kadarda uctugunu dusunmuyorum bn oppanin bildigini bile dusundum hahahhaha ama cingum min woo oppanin eun ha'ya /ji sook git karsima cikma diyebilecegini dusunemiyorum adam resmen onun sayesinde yasiyor o olmazsa adam nefes alamiycak kadar seviyor, ama katil oldugunu dusunursee belkide yaninda tutmaz onu korumak icin ama o lafin agzindan cikacagini hayel bile edemiyorum, umarim ilk teorin dogru cikar

  • Yazan : sezen Tarih : 2015-07-11 12:07:19

    bence görümce kötülük yapayım derken iyilik yaptı. düğümler çözülüyor. ama adamın affetmesi biraz zaman alacak gibi. daha dizinin bitmesine epeyce var. konusu itibariyle güzel bir dizi.

  • Yazan : *gül* Tarih : 2015-07-11 03:11:27

    Gene superdi ya BİRAZ SPOİLER !! Bu kari koca tam birbirine uygun al birini vur birine kumpascilar yaa yanliz birbirlerini kumpasa getirmeleri süperdi kizin okuyacagi yaziyi degistirince rezil edecegini sandi evdeki hesap carsiya uymadi kiz aslan gibi soyledi soyleyecegini sonra parmak iziyle kizi mahvetmeye calisti kocasi havuz goruntuleriyle tehtit ettii haha tencere kapak gibi uyumlular ya bulmuslar birbirlerini tefeciler baya zorladilar enisteyi ee piskopat adama bulasmiyacaksin zorlama sansini demi şimdi ölup gidiceksiniz üzuldum desem yalan olur ya hakettiler min woo nun koltuktan kurtulma sahneleri cok hostu hizmetciler mahvetti herseyi oldu mi simdi adam plan yapiyo o kadar gotur at koltugu illa yok diyo yeni koltukta uyuya kalmasi komikti ya ji sook babasinin herseyi ögrenmesi kötu oldu ya zavalli icin soktu kizini telefondan izlerkenki hali neydi icimi acitti ya neyse esas konuya geleyim min woo ögrendi simdi ne olucakkk iki teorim var once işin aslini ögrenir nasil falan diye kizi arastirir kizdan gercegi saklar kaybetmemek icin bu birincisi ikinciside söyle olur kizin yanina gider aciklama ister kiz gercekleri soyler min woo bunu nasil yaptigini anlamaya calisir ama anlamaz cünku ona yalan soylemis ve onu kandirmistir bunca zaman ona kizip cekip gider ve karsisina bir daha cikmamasini söyler kizda evden ayrilip ailesinin yanina gider hahah neyse cokk uctumm yaaa abarttim mi ne

  • Yazan : mask Tarih : 2015-07-11 01:25:26

    sonundaaaa öğrendiiiii byun ji sook olduğunuuuuu en heyecanlı bölümdüüü 15 i sabırsızlıkla beklyorummmm

  • Yazan : Mutlu Tarih : 2015-07-10 23:52:07

    @*gul* @*heart* bekliyom cingular

  • Yazan : Pınar öz Tarih : 2015-07-10 23:26:48

    Süperrrr çeviri gelmiş emeginize saglık

  • Yazan : cerenslee Tarih : 2015-07-10 22:58:13

    14 bolumde sadece 1 kiss sahnesi olmiyo boyle olmuyoo yonetmenler ahhh ahh seyirci magdur seyirci kizgin

  • Yazan : *heart* Tarih : 2015-07-10 22:51:52

    çeviri gelmiş yyarın izleyip yorumumu atıcam @*mutlu

  • Yazan : *gül* Tarih : 2015-07-10 19:30:17

    @Mutlucumm ne yaptin boyle yorumu okumamak icin kendimi zor tutuyorumm ya gecen gun high societydede boyle oldum ne oldu diye merak edip yorumunu okumak istiyorum ama okursam heyecan kalmaz ki ceviri gelince soyle yazarimm birseyler

  • Yazan : pınar öz Tarih : 2015-07-10 18:19:25

    Nazar deydi galiba çeviri daha gelmemiş lütfen lütfen çeviri gelsin artık

  • Yazan : Mutlu Tarih : 2015-07-10 14:07:37

    Su kalp meselesi ve kemani unutmusum soylemeden gecemedim bu arada @Aysun unni yorumunu dort gozle bekliyorum , unnim sence oppa ne yapicak diger bolumlerde *heart* cingum oppa artik patliycak dedi senin dusunceni cok merak ediyorum @*gul* cingum seninde....... bide sonda oppa kagitlari gordugu zaman o kadar sasirmadi gibime geldi, aklima acaba birseyleri zaten biliyormuydu gibi dusunceler geldi, unnim cingular yorumunuzu bekliyorum sabirsizlikla !!! Unni beautiful bride gittin diye buralari unutma

  • Yazan : ebru Tarih : 2015-07-10 11:16:03

    çok güzel ya gene bende hata veriyor offfffffffffff

  • Yazan : zeynep Tarih : 2015-07-10 11:11:52

    çeviriiii lütfeeeennnnnnn

  • Yazan : Yaban gülü Tarih : 2015-07-10 10:36:28

    Obbama kıyamam gerçekleri öğrendi işler karışak unniye sinir oldum kardeşine dosyayı vermesi işleri karıştırdı.Gelen hafta ne olacak aşıklara çok merak ediyorum.

  • Yazan : HEYGİRL Tarih : 2015-07-10 01:27:44

    OLK YOROM

  • Yazan : pınar öz Tarih : 2015-07-09 23:42:49

    Çeviri lütven şimdiden teşekkürler meraktan patlıyacam işler baya karışmaya başladı hadi hayırlısı

  • Yazan : ceylan Tarih : 2015-07-09 21:55:15

    Anam bu bölümde çiftimiz sevgi pıtırcıkları gibiydi ya Ama bölüm sonunda olanlar oldu oğlan sonunda kızın kim olduğunu öğrendi bakalım bundan sonra neler olacak Aşkına sahip çıkıp sevdiğinin yanında mı olacak yoksa önümüzde zor günler mi var

  • Yazan : Mutlu Tarih : 2015-07-09 21:35:26

    SPO ICERIR olamaz ya nasil bolumdu bu ilk baslar harika son tam bir firtina basta oppa ve unni cok tatlilardi oppa unniye cvp vermeden once dusunmesini felan soyledi aksam birlikte kaldiklarinda kamerada sadece kendi fotolarinin o,dugunu gordugunde oppam ya nasil sevindi unniyi anlindan opmesi felan cok tatliydi, calisanlarda super diger bolum sizden sikayetim yok diyen mudur bu bolum alkolun etkisiyle oppama saydi durdu unnide sana demiyor diyip durdu taki ama esiniz cok guzel kiskaniyorum lafini duyuncaya kadar hemen evet sana soyluyor dedi, hizmetci kizda super oppa odaya girince veerdigi tepki sanki adam ciplak gordu hahhahah oppa ve calisanlarin atismasina bayiliyorum , kartini verip onlardan kurtulmasida superdi,unnide gunluk tutuyor gercek eun ha'nin gunlugunde olum yazarken bu unni onun icin ondan bosanacagini ama once onun icin herseyi yapacaginni pisman olmadan gidecegini yazdi bu arada oppa icin saglikli icecek yapicam spora gidelim felan diye tuttugu notlarda harikaydi, oppada bos dururmu koltukta yatmamak icin koltugu karaladi hahha kalp cizmis saf oppam sonrada bunu atin diyor bizim saf hizmetcilerde durumu cakmayip yeni bir tane getirdiler zavalli oppamin plani yine yatti, neyse simdi ciddi seylere gecelim bolumun basinda nuna eniste yuzunden sustu tabi ilerde yapacakalarina engel olmadi kadinin kontrolu enistenin elinden cikti bir kere zaten kadin enisteye artik sen benim yalanlarima inan felan dedi, eniste beyinde neden boyle yaptiginida birazda olsun yine anladik babasi sakat hastanede anlasilan bu olanlar bu aile yuzunden olmus ama babasi daha mantikli onlari affet mutlu ol dedi ama eniste intikama takmis vaziyette kendi sonunu hazirliyor haberi yok , nuna ikinci atagini unni babasi icin secim konusmasi yaparken o konusmayi baltaliyarak yapti ama unni oppanin ona soylediklerini hatirladi ve harika bir sekilde konusmasini surdurdu o konusmada babasindan bahsetmesi ve onun oncesinde babasi yere dustugunde olanlar icimi ciz ettirdi zaten sonrasinda eniste cctv kayitlarini gecici olarak gosterdi ve nunayi durdurdu yani kisa sureligine , eniste tefecilerden bahsedip halledin dedi unni oppaninda kaza yaptigini ve gunlugu hatirlayinca bide enistenin halledin lafini duyunca kosa kosa hastaneye gitti oppaya birsey oldugunu zannetti ve iste o beklenen an SENI SEVIYORUM SENI SEVIYORUM oyle pat diye soylenirmi unni tek oppanin degil benimde kalbime yinecekti sonra hastaneden cikarken oppa yanlismi duydum yoksa sevdiginimi soyledin unnide herseyi anlaticam o zamanda hislerin ayni olursa seni sevdigimi yine soyliycem toplantina git evde bekliycem dedi ama oppa toplantida nunanin parmak izinin oldugu kagitlari ji sook kimligini herseyi nunanin onun cantasina katmasi sayesi de gordu unni herseyi itiraf icin evde beklerken nuna yuzunden oppa bu sekilde ogrendi ne olucak simdi oppa yinede unniye aciklama sansi verecek mi yoksa patliycak mi ne olur oppam simdiye kadar tuttun kendini biraz daha tut off ya bu kadar tatlilktan sonra birsey olacagi belliydi nuna seni severimde bu sefer zamanlaman gercekten yanlis oldu gelde bekle simdi bir hafta bilgisayarim bozuk tabletten yazmak iskence gibi, halbuki yazacak cok sey var.......

  • Yazan : cerenslee Tarih : 2015-07-09 20:28:59

    ayyy ayrılık geliyo ayrılık anladım sonunu kalpler dayanmıcak kesin bu ayrılığa

  • Yazan : cerenslee Tarih : 2015-07-09 20:27:04

    offfff sonda bi şeyler oldu ama anlamadım kiiiii ya heralde test yaptılar onun sonucu çıktııı yaa kiss sahnesi istiyorum artık yeter ya yeter yeter